Powered By Blogger

sobota, 22 marca 2008

Protestujemy

Na serwisie internetowym YouTube ukazuje się coraz więcej komentarzy do materiału Telewizji TVN. Co więcej są to komentarze w Polskim Języku Migowym lub systemie językowo-migowym. Sam też wyraziłem swoje zdanie :) Prócz wideo komentarzy pojawiły się także uwagi w formie pisemnej.

Do jednego z nich chciałbym się odnieść.


" Czegoś brakuje w tym Waszym Proteście. np głodówki, inna forma protestu to Włoska. Idziecie do Szkoły na zajęcia ale nie odrabiacie zadań domowych. Po zajęciu miejsca nogi na ławkę i MIGACIE SIĘ OD SJM-u

Jak Was nie przeproszą to będzie moja racja. A jak was przeproszą to i ja Was przeproszę.

Z Telewizją trzeba trzymać sztamę. Oni są 4-tą Władzą. Nie gryzie się reki która może wam pomóc".


Władza powinna być mądra i sprawiedliwa. Natomiast najważniejsze dla władzy powinno być dobro obywateli. Nie gryziemy "ręki, która może nam pomóc" my uświadamiamy jej jakie błędy popełnia.


A tak wygląda mój protest, protest w systemie językowo-migowym :/



Cześć! Mam na imię Marcin, mój znak :P. Jestem Słyszakiem Systemowcem :/. 18.03. w Telewizji TVN zobaczyłem wiadomości o Głuchych. Bardzo się zdziwiłem, dlaczego poważna Telewizja pokazała nieprawdziwe, niedokładne i błędne informacje o Głuchych? To wstyd. Jestem przeciwny!

Komentarzy przybywa z godziny na godzinę, znajdziecie je tutaj :)


4 komentarze:

Detektyw2003 pisze...

Marcin nie myślałem ze ktoś mnie kiedyś zacytuje.
Wiekszość moich wpisów to 'żarty" xDDDDD
To miłe zobaczyć swoje słowa.
Na tydzień zostałem zablokowny na YouTube xPPPP

Dla mnie zaskoczeniem było ,gdy zobaczyłem Cię mówiącego.
Nie wierzę, że tak gorąco popierasz i angażujesz się w PJM.
Nie daje mi to spokoju . Musisz mieć rodziców niesłyszących
Rodzeńswo głuche lub dziewczyne. (tak jak ja kiedyś)

Skoro Ty Marcin nie nauczyłeś sie PJM-u
To jak mają nauczyć się inni?
-zresztą nie ważne

Popieram Waszą akcje niemy prostest ale nie gracie czysto (i to już sygnalizuje na roznych stronach.)

Wszędzie gdzie będę widział machlojki IPJM-u będę walił z grubej rury.
http://forum.alldeaf.pl/
lub
http://migowy.i-fora.net/
Maricin będę patrzył na Ręce jednym i drugim . Przekaż im to !

Pozdro.

Bill pisze...

Detektywie2003,

dla mnie sprawa jest bardzo poważna. Dlatego nie dziw się, że podchodzę do Twoich wypowiedzi w sposób "urzędowy".

Tak jestem Słyszakiem;

Tak gorąco popieram i angażuję się w walkę o PJM;

Tak w mojej rodzinie są tylko osoby słyszące, podkreślam TYLKO;

Nie mam Głuchej/głuchej/słabosłyszącej dziewczyny;

Obecnie uczę się PJM-u, wystarczy bardzo chcieć a znajdą się osoby, które przyjdą Ci z pomocą.

Dlaczego według Ciebie nie gramy czysto?

A na forum raczej nie będziesz "walił z grubej rury" bo IPJM nie robi machlojek.

Patrz na ręce, może nauczysz się migać w naturalnym języku Głuchych :P

Pozdrawiam

Marcin

PJM pisze...

Marin czas dać nowy artykul nie sądisz. Raz na tydzien musisz kilka zdan wklepać. Biednie na twoim blogu.

Acja jest nowa . "Nieme Kawały" od dzis wysyłamy kawały na YouTube.


Szacun.

Bill pisze...

SJM,

rzadko się z Tobą zgadzam ale to prawda - biednie na moim blogu.

Wolę pisać rzadko lecz treściwie. Wiesz jak to jest, inni "smarują" dzień w dzień... Jak się okazuje większość z tego co napiszą to pierdoły.

Obiecuję ,jak tylko znajdę więcej czasu to coś skrobnę.

Pozdrawiam

Marcin